Auni dpt 'barang baik' rupanye hari ni. dr pagi teman tgk muka dia lain mcm slalunye licin je tp mcm ada bintik2 pagi tadi. tp berjalan jgk sbb Naza tu dh lama x bawak jalan2 lagipun pampers Balqis dh nk abis. ptg tu mmg sah dia kena campak...ala sian anak mama. tp dia xlah meragam sgt, at least x seteruk masa dia demam 3 hari lps. Demam dh abis baru benda ni keluar. Nasib baiklah jiran2 teman baik hati sungguh..Lenny jiran sebelah umah doktor, dia tgk2kan Auni & advice teruskan antibiotik & ubat vitamin. Pastu mlm td dia dtg rupanye dia belikan krim utk sapu kt badan kasi kurg miang2 & gatal. kejap lagi tu kak esah (jiran selang 2 rumah) datang bawakkan daun semambu & bedak sejuk. K ida (jiran jgk) dtg hantarkan pizza utk berbuka. alhamdulillah mmg murah rezeki. En lanun kt sana pun lega ada org nk tgk2kan kami kat sini.
ni gambar auni semalam gi stadium Manjung ada playground kat situ..

More pictures visit my fotopages.

1 comments:



ira said...

uikss.. lamanye x hapdet blog.. bz ke?? hehe.. auni sihat? dh berjalan? ayna lom lagih..
weh.. meh amik tag kat blog aku..