Almost 1 years old..

Sedar x sedar, lg 2 minggu anak lelaki teman dah nak masuk setahun.Alhamdulillah...susah payah membesarkan anak mmg x terbayang, tapi bila tgk dia  membesar setiap hari, syukur sgt ya Allah... Zakwan dah pandai berjalan sekarang, baru seminggu dpt kaki nih.huii bukan main seronok dia kdg2 nonstop dia berjalan satu rumah keliling sofa, keliling meja, xmau sentuh dinding @ meja @ sofa tu konon2 dh pandai sgt lah :p pastu smlm bwk dia keluar x pakai stroller. kakak balqis plak bwk bola huii dh pandai dia kejar bola tu siap lantun2 lagi :p tp byk kali jatuh bangun la sampai last skali kt dahi naik melecet (jln bertar) terus teman angkat je bawak masuk rumah tp dia meronta2 xmau masuk tu...berusaha nk lepaskan diri dr teman yg gagah cuba mendokong dia. Cepatlah abah dia balik...dpt tgk Zakwan berjalan ni :)

3 comments:



Ibu Aunis said...

bestnye...dah besar da! kejap je kan..walhal dalam kepayahan gak tu..so it's worth it la kan :)

ribbit said...

ha ah...tp belum berakhir lg...still looooonggg way to go :)

Ibu Aunis said...

sudah pastilah..till the end of time :)