It's almost 1 am. Still waiting for En lanun to come back from his night flying. Alhamdulillah dapat berbuka puasa sama- sama hari ni sebab sortie dia pukul 10pm, kalau pukul 8pm mmg tak sempat nk balik rumah.

Going to have a busy weekend. Hopefully the backache won't get too worse. Sejak 2 menjak masuk 28weeks ni, tetiba je sakit pinggang ni datang. even duduk2 tgk tv pun dah x boleh lama- lama, kena baring baru reda sket. esp belah kanan ni. baby ni dok himpit kot...isk...kan banyak ruang ni sayang, dok lah kat tgh tu elok2...sian kat mama...

2 comments:



Ibu Aunis said...

hehe..bby boy mmg byk sakit pinggang..sabo jela..dah berdebus je bby nnt semua sakit dah tak ingt kan..;)

ribbit said...

betul la far..he he..