Bangun subuh tadi dengan rasa x berapa best. Dekat 7-8 kali bangun sepanjang malam sampai pagi tadi. Turun naik katil sebab kakak tido kt bawah, atas toto. Teman tido atas katil dgn baby & Auni. 2-3 kali kakak bangun nk kencing pastu ajak tido sekali dgn dia kt bwh tu. Bila auni tersedar dia perasan teman xde kt sblh dia, nangis la cari teman so bangun naik atas katil semula. Zakwan bangun 2 kali menyusu. Last- last sampai lah alarm hp bunyi 6.15am bangun solat subuh. Mmg rasa berangin je kepala. Gamaknye kalau sampai hari Jumaat la mcm ni tiap-tiap malam, boleh jatuh sakit dibuatnye.

2 comments:



Ibu Aunis said...

haha..lawakla plk..
abes tu en lanun tido mane eh ...

skng ni saya tido la ngn kakak n adik atas katil, ayahnye mengalah kt bwah..tgh terpk..kalo tmbh sorang lagi, sape gamaknya akn kena 'buang daerah' plk kan..kakak skng ni mmg sah2 nk ibu, adik pun..hmmm;)

ribbit said...

slalunye kami berdua tido atas katil, budak2 tu 3-3 tido atas tilam kt bawah. tapi bangun pagi semua dh bertukar- kdg2 teman kt bwh @ en lanun @ kakak naik atas katil @ semua sekali atas katil (xcept zakwan-mau penyek dia kena hempap hehe) berhimpit2 atas katil size queen tu..huhu...next year semua kena tido bilik lain la...