Last call

 En Lanun call ptg tadi. pkl 6 waktu kita, pkl 2pm waktu dia (lewat 4 jam). insya Allah esok kapal akan berlayar mcm yg dijadualkan. but when I asked to where, he said it's confidential...sampai 20 hari yg akan datang teman xkan dapat apa2 berita dari dia. sedihnye teman. tulis ni pun dgn air mata bertakung je kt mata nih. trying to be strong. kang kakak tgk teman nangis bising plak dia.

xpelah teman redha. teman doakan dia selamat sampai & dapat menjalankan misi dia dengan baik. moga Allah permudahkan pekerjaannye. Amin...

2 comments:



Ibu Aunis said...

wan, baca entry ni pun bleh terasa kesedihan dan kebimbangan wan. Lgi2 sbb nak sorok dr anak2 kan..usahkan wan, saya nipun tak pasal2 leh plak bertakung air kat mata. hm..tabahla ye wan. InsyaAllah saya pun doakan kawan saya tu selamat hendaknya.

kuat ye wan!

ribbit said...

makasih..